موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ4

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم♬♫ از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا مجنونتم ای همنشین لیلی
دانلود آهنگ ریمیکس شاد رادیو جوان 
من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم♬♫ دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو
دانلود آهنگ عالیجناب ایوان باند 
رو میزنم تنها به شوق دیدن تو دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی♬♫ دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی این حس شد زندان من این درد شد درمان من رویای تو پایان ندارد قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد♬♫ از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم 
دانلود آهنگ جدید
هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست♬♫ من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم♬♫ از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا مجنونتم ای همنشین لیلی

دانلود آهنگ ریمیکس شاد رادیو جوان 
من یک دم ببین حال مرا از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم♬♫ دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو
دانلود آهنگ عالیجناب ایوان باند 
رو میزنم تنها به شوق دیدن تو دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی♬♫ دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با خود نبردی این حس شد زندان من این درد شد درمان من رویای تو پایان ندارد قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد♬♫ از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم 
دانلود آهنگ جدید
هی مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست♬♫ من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه مرا با 
  • masood abol

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی