موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۵ ب.ظ

هم اکنون با شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم شما عزیزان می توانید آهنگ جدید  به نام اهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید


 

دانلود آهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم

مال خود من باش ●  دلتو بسپار به دلم …  !!
قلبمو میدم جاش ●  بدجوری میخوامت …  !!
غیر من هر کی گفت ●  دوست دارم …  !!
گوش نده به حرفاش ●  مال خود من باش …  !!
زندگیمی ●  آخه بگو میخوای سر به سر این دل بزاری تا کی …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم

نمیدونی عشقم …  !!
واسه تو هر ثانیه میره دل دیوونم ●  هی دل دیوونم هی …  !!
دیوونه! من چشام ازت سیر نمیشن ●  تو هم دلت گیره پیشم …  !!
آره میدونم ●  بارونه با تو دلم آرومه …  !!
بیا ببین عشق تو ● کرده منو دیوونم …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

دانلود آهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم

    • masood abol

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی