موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ نیما حمیدی تور

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

 

هم اکنون با شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ نیما حمیدی تور شما عزیزان می توانید آهنگ جدید نیما حمیدی به نام اهنگ درگیر اشکای سرد پنهونی شدم را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

درگیر اشکای سرد پنهونی شدم ●  تو آزاد بودی من زندونی شدم …  !!
تو چهره محبوب و من بده شدم ●  از هر چی عشقه دلزده شدم …  !!
میخواستم شنارو یادت بدم ●  به دریا زدی نجاتت بدم …  !!
به این فکر نکرده بودم ● که پیشت باشم از تو یادت برم …  !!

شعر و ملودی : نیما معین
من هر چی که داشتمو دادم ●  شدم یه ماهی به تورت افتادم …  !!
اون روزا همیشه میمونه یادم ●  دست دادی به من …  !!
تو انقد بی معرفت نبودی که ●  بودی اما تا این حد نبودی که …  !!
اینو یادت نره دنیا کوچیکه ●  میرسیم به هم …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ نیما حمیدی تور

نگی خورده ازم مگه خورده فقط ●  دلخور شدم از تو خرده نفس …  !!
هی خاطره هات دلو چنگ میزنه ●  منو میبره میندازه کنج قفس …  !!
با اینکه میدمت از دست ●  کنار میام با هر چی هست …  !!
فکر میکنم به روزی که ●  بیای بهم بدی نفس …  !!

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : علی بیات
من هر چی که داشتمو دادم ●  شدم یه ماهی به تورت افتادم …  !!
اون روزا همیشه میمونه یادم ●  دست دادی به من …  !!
تو انقد بی معرفت نبودی که ●  بودی اما تا این حد نبودی که …  !!
اینو یادت نره دنیا کوچیکه ●  میرسیم به هم …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

توضیحات تکمیلی نیما حمیدی:

آهنگ “تور” با مجوز رسمی وزارت ارشاد اسلامی منتشر شد از ملوبات و تمامی سایت های معتبر موسیقی در دسترس هست
ممنون از نیما معین عشق بابت ترانه و آهنگ سازی زیباش،علی بیات نازنین بابت تنظیم نابش و همچنین تیزر به کارگردانی معین بلزای گل و تیم عزیزش و مدیر پخش دوس داشتنی سعید کوهستانی.

دانلود آهنگ نیما حمیدی تور

    • masood abol

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی