موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

آهنگ من عاشق کسی شدم که خیلی بی معرفته

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۷ ب.ظ

هم اکنون با شما هستیم ♫ با آهنگ من عاشق کسی شدم که خیلی بی معرفته شما عزیزان می توانید آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام اهنگ من عاشق کسی شدم که خیلی بی معرفته را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید


آهنگ من عاشق کسی شدم که خیلی بی معرفته

من عاشق کسی شدم ●  که خیلی بی معرفته …  !!

قصه عشقمون فقط فقط بحث ●  منفعته …  !!

باز بی موقع  ● عاشق شدم عاشق یه دروغ بد …  !!

عاشق یه خوشگلی که دروغاش ●  آخر دلو زد …  !!

موزیکا - آهنگ من عاشق کسی شدم که خیلی بی معرفته

 

دل ای دل ای ●  دل ای دل چه ساده مشکننت …  !!

دل ای دل ای دل ای دل  ● کجاها میبرنت …  !!

دل ای دل ای دل ای دله زود باور من …  !!

دل ای دل ای دل ای دل قلباشون  ● همه آهن …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

آهنگ من عاشق کسی شدم که خیلی بی معرفته

    • masood abol

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی