موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ دایان بازی ادامه داره

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۲ ب.ظ

هم اکنون با شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ دایان بازی ادامه داره شما عزیزان می توانید آهنگ جدید دایان به نام اهنگ موهامم سفید شده ولی هنوز پسرم را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید


دانلود آهنگ دایان بازی ادامه داره

بین من و تو این ●  روزا بازی ادامه داره …  !!
ته این بازی میبینی که کی بیقراره …  !!
بچرخ تا بچرخیم تا آسمون ●  ستاره …  !!
بین من و تو تا ابد بازی ادامه داره …  !!
چی آوردن ●  به سرت چی آوردی به سرم …  !!
موهامم سفید شده ولی ●  هنوز پسرم …  !!
تو که ضربه میزدی قلب بی سپر میمرد …  !!
با دست خالی  ● نمیشه هیچ جنگیو برد …  !!
توی این شهر شلوغ یکی بود یکی نبود …  !!
تک و تنها وایسادم تو کنار کشیدی زود …  !!
بین حرفات آخرا انگار ●  یه چیزی بود …  !!
باورش  ● سخته برام تو کنار کشیدی زود …  !!
بین من و تو این روزا بازی  ● ادامه داره …  !!
ته این بازی میبینی  ● که کی بیقراره …  !!
موزیکا - دانلود آهنگ دایان بازی ادامه داره

بچرخ تا بچرخیم ●  تا آسمون ستاره …  !!
بین من و تو تا ابد باز ●  ادامه داره …  !!
این قلب  ● تیکه پارمو تا کجا میکشونی …  !!
من گم شدم توی خودم بده بهم نشونی …  !!
کاش میموندی و ●  یه جوری باهام سر میکردی …  !!
چطوری روت میشه بری و برنگردی …  !!
ته خط ماجرام ●  دیگه چی مونده برام …  !!
چقد باید بگذره تا از فکر تو درام …  !!
دیگه بهم چیزی نگو دیگه ●  بهم حرفی نزن …  !!
همه چی تموم شده ●  بین تو و من …  !!
بین من و تو این روزا بازی ادامه داره …  !!
ته این بازی ●  میبینی که کی بی قراره …  !!
بچرخ تا بچرخیم تا آسمون  ● ستاره …  !!
بین من و تو تا  ● ابد بازی ادامه داره …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

دانلود آهنگ دایان بازی ادامه داره

    • masood abol

    نظرات (۲)

  • موتور برقی ۲۰۰۰
  • من عاشق دایانم

  • اسید فسفریک
  • خیلی خوبه مرسی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی