موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

77 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402

شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ

 

مدل مانتو پانچ یک نوع مدل مانتو است که در ایران رایج است. این مدل مانتو دارای پنج قسمت است که عبارتند از: بالا، پایین، جلو، عقب و آستین. بخش بالا از قسمتی است که روی شانه‌ها قرار می‌گیرد و بخش پایین آن به صورت یک دامن دراز شکل می‌گیرد. قسمت جلو و عقب نیز به صورت یک تکه پارچه دراز شکل هستند و روی دامن قرار می‌گیرند. آستین نیز به صورت دو تکه پارچه دراز شکل هستند که به بخش بالای مانتو دوخته می‌شود.

67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402

 

مدل مانتو پانچ یکی از مدل‌های سنتی و محبوب مانتو در ایران است. این مدل در دهه ۱۹۶۰ توسط طراحان ایرانی به وجود آمده است. نام “پانچ” به معنای پنج در زبان فارسی است و به تعداد پنج قسمت اصلی که در ساختار این مدل وجود دارد، اشاره دارد.

67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402

مدل مانتو پانچ شامل پنج قسمت است: بال، برگ، آستین، جلوبند و عقب‌بند. بال قسمت بالایی و کشیده شده مانتو است که روی شانه‌ها قرار می‌گیرد. برگ قسمت پایینی و گشاد شده مانتو است که تا روی ساق پا باز می‌شود. آستین قسمت دستکش‌باف نصف طول باز شده است. جلوبند قسمت جلوی مانتو است که با دکمه یا زیر بغل بسته می‌شود. عقب‌بند هم قسمت عقب و گشاد شده مانتو است.

67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402مانتو پانچ در ابتدا بیشتر به عنوان لباس رسمی زنان استفاده می‌شد، اما در حال حاضر به عنوان یک لباس روزمره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل با تغییرات و تنوع‌های مختلف در طرح و جنس پارچه، همچنان یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو در ایران است.

پیشنهادی:  37 مدل مانتو تابستانه شیک و ساده

67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402

مدل مانتو پانچ یک نوع لباس سنتی در ایران است که برای زنان استفاده می‌شود. این مدل معمولاً شامل یک پیراهن بلند با آستین‌های بلند و یقه‌ای عریض است که تا زیر زانو یا تا زمین می‌آید. از جمله کاربردهای اصلی مدل مانتو پانچ عبور و مرور روزمره، حضور در مناسبت‌های رسمی و عروسی‌ها، جشن‌ها و جشنواره‌های مختلف است. همچنین، این لباس در فصول سرد سال به دلیل طرح و نقش های خاص و الگو های رنگارنگ کاربرد دارد.

67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402
مدل مانتو پانچ کره ای

67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402من نمی‌توانم به شما مدل مانتو پانچ خاصی را در اینستاگرام بگویم، زیرا من یک هوش مصنوعی هستم و قادر به دسترسی به اینترنت نیستم. اگر مدل مانتو پانچ خاصی را در اینستاگرام می‌خواهید، بهتر است خودتان در اینستاگرام جستجو کنید یا با استفاده از هشتگ‌های مناسب، صفحات و حساب‌های مدلینگ و فروشگاه‌های آنلاین را بررسی کنید.67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 140267 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 140267 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 140267 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 140267 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402

 

 

67 مدل مانتو پانچ جدید اینستاگرام 1402

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی