موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

آهنگ محسن ابراهیم زاده عشق من

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ب.ظ

 آهنگ محسن ابراهیم زاده عشق من


در دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عشق من شما همراهان همیشگی سایت موزیک می توانید آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده را همراه با متن آهنگ عشق من را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه با لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

آهنگ محسن ابراهیم زاده عشق من

متن آهنگ عشق من محسن ابراهیم زاده

دل من با دل تو خوشه  …  !!

بدجوری دوریت منو رمیکشه  …  !!

تو باشی من رو هوام  …  !!

تو دوایی و دوام  …  !!

بی تو دنیا رو نه نمیخوام  …  !!

عاشق شدن  …  !!

راه با صفایی داره  …  !!

غم و بی قراری داره  …  !!

دوست داره هر کاری میکنی  …  !!

دل از کارات سر درآره  …  !!

بدجوری بی تابی داره  …  !!

تا خود صبح بی خوابی داره  …  !!

ای وای از عشق  …  !!

عاشق شدن  …  !!

راه با صفایی داره  …  !!

غم و بی قراری داره  …  !!

دوست داره هر کاری میکنی  …  !!

دل از کارات سر درآره  …  !!

بدجوری بی تابی داره  …  !!

تا خود صبح بی خوابی داره  …  !!

ای وای از عشق  …  !!

کی میتونه مثل تو  …  !!

پا به پای دلم باشه  …  !!

یه جوری دل میتونه  …  !!

با عشق تو بی پروا شه  …  !!

که اگه هر چی فاصله اس  …  !!

به من و تو اصرار کنه  …  !!

نمیتونه ما دوتا رو  …  !!

به دوری وادار کنه  …  !!

عاشق شدن  …  !!

راه با صفایی داره  …  !!

غم و بی رقراری داره  …  !!

دوست داره هر کاری میکنی  …  !!

دل از کارات سر درآره  …  !!

بدجوری بی تابی داره  …  !!

تا خود صبح بی خوابی داره  …  !!

ای وای از عشق  …  !!

عاشق شدنر  …  !!

راه با صفایی داره  …  !!

غم و بی قراری داره  …  !!

دوست داره هر کاری میکنی  …  !!

دل از کارات سر درآره  …  !!

بدجوری بی تابی داره  …  !!

تا خود صبح بی خوابی داره  …  !!

ای وای از عشق  …  !!

  • masood abol

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی