موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود اهنگ 2

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ

عشق دلم تو ♪ شدی تمومه قلبم ماله خودم میشی آروم آرومو ♪ کم کم … !! ♬♫ وقتی تویی کنارم حاله خوبی ♪ دارم وای به دله بیقرارم آروم آرومو ♪ آسه این دل داره میره واسه تو دله تنهام انگار یه عشقه ♪ خیلی خاصه انگار تو آسمونم اینه حاله ♪ دله دیوونه م فقط ♪ خودم میتونم حرفِ تو چشاتو ♪ بخونم … !! ♬♫ عشق دلم تو ♪ میشی چه دله روان پریشی ♪ باید تو ماله من شی ماله اونکه ♪ زندگیشی عشق دلم تو ♪ میشی چه دله روان پریشی ♪ باید تو ماله من شی ♪ ماله اونکه زندگیشی … !! ♬♫ دانلود آهنگ جدید عشق دلم امین رستمی قلبم ♪ نمیزنه قلبت ماله منه از تو ♪ دل نمیکنه عشقه دلم تو فالِ خودِ منی ♪ منو پس نمیزنی ماله خودِ منی ♪ عشقه دلم … !! ♬♫ عشق دلم ♪ تو میشی چه دله روان پریشی ♪ باید تو ماله من شی ماله اونکه ♪ زندگیشی عشق دلم تو میشی چه دله ♪ روان پریشی باید تو ماله من شی ♪ ماله اونکه زندگیشیر روی قلب ♪ عاشقم,پا میگذاری می روی. ارزو را در تمنا,می گذاری ♪ می روی. بی تفاوت ♪ از کنار گریه ها رد می شوی. … !! ♬♫ رود رامدیون دریا می گذاری ♪ می روی. از همان ♪ اول برایت بودنم فرقی نداشت. باورش سخت است ♪ تنهامیگذاری ♪ می روی. … !! ♬♫ با نگاهت ♪ طعنه براندیشه هایم ♪ می زنی.ر عشق دلم تو میشی چه دله ♪ روان پریشی باید تو ماله من شی ♪ ماله اونکه زندگیشیر این غزل راهم که ♪ زیبامیگذاری ♪ می روی. سهم ♪ من,شایدفقط یک اشنایی از تو بود. زیر لب ناگفته ها را ♪ میگذاری می روی … !! ♬♫
آهنگ عشق دارم چه عشقی

آهنگ از دریا نترسانمعشق دلم تو ♪ شدی تمومه قلبم ماله خودم میشی آروم آرومو ♪ کم کم … !! ♬♫ وقتی تویی کنارم حاله خوبی ♪ دارم وای به دله بیقرارم آروم آرومو ♪ آسه این دل داره میره واسه تو دله تنهام انگار یه عشقه ♪ خیلی خاصه انگار تو آسمونم اینه حاله ♪ دله دیوونه م فقط ♪ خودم میتونم حرفِ تو چشاتو ♪ بخونم … !! ♬♫ عشق دلم تو ♪ میشی چه دله روان پریشی ♪ باید تو ماله من شی ماله اونکه ♪ زندگیشی عشق دلم تو ♪ میشی چه دله روان پریشی ♪ باید تو ماله من شی ♪ ماله اونکه زندگیشی … !! ♬♫ دانلود آهنگ جدید عشق دلم امین رستمی قلبم ♪ نمیزنه قلبت ماله منه از تو ♪ دل نمیکنه عشقه دلم تو فالِ خودِ منی ♪ منو پس نمیزنی ماله خودِ منی ♪ عشقه دلم … !! ♬♫ عشق دلم ♪ تو میشی چه دله روان پریشی ♪ باید تو ماله من شی ماله اونکه ♪ زندگیشی عشق دلم تو میشی چه دله ♪ روان پریشی باید تو ماله من شی ♪ ماله اونکه زندگیشیر روی قلب ♪ عاشقم,پا میگذاری می روی. ارزو را در تمنا,می گذاری ♪ می روی. بی تفاوت ♪ از کنار گریه ها رد می شوی. … !! ♬♫ رود رامدیون دریا می گذاری ♪ می روی. از همان ♪ اول برایت بودنم فرقی نداشت. باورش سخت است ♪ تنهامیگذاری ♪ می روی. … !! ♬♫ با نگاهت ♪ طعنه براندیشه هایم ♪ می زنی.ر عشق دلم تو میشی چه دله ♪ روان پریشی باید تو ماله من شی ♪ ماله اونکه زندگیشیر این غزل راهم که ♪ زیبامیگذاری ♪ می روی. سهم ♪ من,شایدفقط یک اشنایی از تو بود. زیر لب ناگفته ها را ♪ میگذاری می روی … !! ♬♫

آهنگ عشق دارم چه عشقی

آهنگ از دریا نترسانم

  • masood abol

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی