موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ رضا بهرام نگار

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۸ ب.ظ
  • دانلود آهنگ رضا بهرام نگار
  • در دانلود آهنگ رضا بهرام نگار شما همراهان همیشگی دش موزیک می توانید آهنگ جدید رضا بهرام به نام نگار را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

    رخ مستش به خدا دلا  رو داغون میکنه! …  !! ♪♪
    نگاش چه کارو میکنه.. …  !! ♪♪
    یه قشون پشت  سرش جنگ میکنه، جون دلم! …  !! ♪♪
    نگاش چه کارو میکنه! …  !! ♪♪
    نگار دردت نبینم؛ نگارم مه جبینم.. …  !! ♪♪

    شعر و ملودی : حامد دهقانی
    نگار جون دلم، محرم  بشی دستت بگیرم! …  !! ♪♪
    این یار دل نداره  همش سر به سرم میزاره …  !! ♪♪
    با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش  چیکار سرم میاره! …  !! ♪♪
    دلتنگ یارم ولی یار نمیاد سراغم …  !! ♪♪
    هر شب به یادشم  و یار نمیاد سراغم! …  !! ♪♪

    با تاب مژگونش دل شده حیرونش  منو میکشه دلبر! …  !! ♪♪
    میرم به دیدارش با ناز و اطوارش دلو میکنه پرپر… …  !! ♪♪
    نگار دردت نبینم  نگارم مه جبینم.. …  !! ♪♪
    نگار جون دلم، محرم بشی دستت بگیرم! …  !! ♪♪

    تنظیم قطعه : پازل بند
    این یار دل نداره  همش سر به سرم میزاره …  !! ♪♪
    با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش، چیکار سرم میاره! …  !! ♪♪
    دلتنگ یارم ولی یار  نمیاد سراغم …  !! ♪♪
    هر شب به یادشم و یار نمیاد سراغم …  !! ♪♪
    من حسادت می کنم  حتی به تنها بودنت …  !! ♪♪
    من به فرد رو به رویی  لحظه ی خندیدنت …  !! ♪♪

    من به بارانی که با لذت  نگاهش می کنی …  !! ♪♪
    یا نسیمی که رها  می چرخد اطراف تنت … …  !! ♪♪

    من حسادت می کنم حتی  به دست گرم آن، …  !! ♪♪
    شال خوشرنگی  که می پیچد به دور گردنت …  !! ♪♪

    وقتی انگشتان تو در گیسوانت  می دود …  !! ♪♪
    من به رد مانده از اینجور سامان دادنت … …  !! ♪♪

    اینکه چیزی نیست  گاهی دل حسادت کرده به …  !! ♪♪
    عطر پاشیده از آغوش تو بر  پیراهنت …  !! ♪♪

    هیچکس ای کاش  در دنیا به تو حسی نداشت …  !! ♪♪
    من حسادت می کنم حتی به قلب  دشمنت …  !! ♪♪

    کاش هرکس غیر من  ای کاش حتی آینه …  !! ♪♪
    پلک هایش روی هم می رفت وقت  دیدنت. …  !! ♪♪

    ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙✍ دش موزیک✌˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی