موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

مداحی امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۷ ب.ظ

مداحی امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم

در مداحی امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم شما همراهان همیشگی دش موزیک می توانید مداحی جدید محمدرضا طاهریان به نام ای خدا شرمندتم شرمندتم را دانلود کنید این نوحه در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن مدیحه سرایی و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این مداحی نهایت لذت رو ببرید و …

 

مداحی امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم

امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم…  !! ♪♪

مداحی امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم

امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم…  !! ♪♪
وا کن به روی من درو  من هر چی باشه بندتم…  !! ♪♪
یا ربنا یا ربنا……  !! ♪♪
من چی بگم وقتی خودت  داری میبینی حالمو؟…  !! ♪♪
امشب بیا و پاره کن  پرونده ی اعمالمو!…  !! ♪♪

گریه دوای دردمه! از من نگیر این مرهمو……  !! ♪♪
خیلی خجالت میکشم  از بس شکستم توبمو…  !! ♪♪
گفتی بیا من اومدم  دیدی چطور زانو زدم؟…  !! ♪♪
با صد امید و آرزو  خونت رو امشب در زدم…  !! ♪♪
یا ربنا یا ربنا… اغفر لنا اغفر لنا..…  !! ♪♪
بین خودمان باشد  عاشق که شدم مُردم…  !! ♪♪
او خیره به من زُل زد من نیز تکان خوردم…  !! ♪♪
بین خودمان باشد دل محونگاهش شد…  !! ♪♪
تا خواست بجنبد  دل افتاده به دامش شد…  !! ♪♪
بین خودمان باشد آبم شد و نانم شد…  !! ♪♪
مثل خوره ام میخورد غارتگر جانم شد…  !! ♪♪
بین خودمان باشد  باهم به سفر رفتیم…  !! ♪♪
هی این ور و هی آن ور کارون و خزر رفتیم…  !! ♪♪
بین خودمان باشد  او راز و نیازم شد…  !! ♪♪
هنگام عبادت او مقصود نمازم شد…  !! ♪♪
بین خودمان باشد از روی دلم رد شد…  !! ♪♪
آن روز که اومیرفت  انگار هوا بد شد…  !! ♪♪
باران خزان آن روز بر پنجره ها میکوفت…  !! ♪♪
غم بود در آهنگش  انگار دلش میسوخت…  !! ♪♪
بین خودمان باشد میگفت که مجبورم…  !! ♪♪
میگفت دلم تنگ است  وقتی زتو مهجورم…  !! ♪♪
بین خودمان باشد……  !! ♪♪
فدای تو همه چیزم اگرچه ناقابل…  !! ♪♪
حقیقت است، حقیقت، نشسته ای در دل…  !! ♪♪
خدا خودش دل ما  را به جنبش آورده…  !! ♪♪
شبیه ماهی کوچک که می زند دل دل…  !! ♪♪
بهار می شود آن دم  که تو نفس بکشی…  !! ♪♪
عجیب نیست که گُل سر بر آورد از گِل…  !! ♪♪
همیشه نزد  همیم و همیشه داشته ایم…  !! ♪♪
تو در درون من و من درون تو منزل…  !! ♪♪
من آن عاشق پر از  شوکتم که بی غَمِ تو…  !! ♪♪
نبوده دبدبه و افتخار او کامل…  !! ♪♪
اگرچه کوه  بزرگی میان ما باشد…  !! ♪♪
غرور کوه به یک بوسه می شود باطل…  !! ♪♪
پس میبوسمت  دمادم…  !! ♪♪

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙✍ دش موزیک✌˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

همچنین ببینید :

 

 

5 / 5 ( 1 امتیاز )

Download Old Nohe BY : Mohammadreza Taheri | Ey Khoda Sharmandatam With Text And 2 Quality 320 And 128 On Mu-sic.ir

 

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

اطلاعات آهنگ منتشر شده
نام خواننده محمدرضا طاهریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی