موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ مجید خراطها آهای بی معرفت

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۸ ب.ظ

دانلود آهنگ مجید خراطها آهای بی معرفت

در دانلود آهنگ مجید خراطها آهای بی معرفت شما همراهان همیشگی دش موزیک می توانید آهنگ جدید مجید خراطها به نام آهای بی معرفت را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

دانلود آهنگ مجید خراطها آهای بی معرفت

عشق تو کورم کرد… …  !! ♪♪
حرفات مجبورم کرد  بزنم به سیم آخر! …  !! ♪♪
برو حالمو نپرس… …  !! ♪♪
ساکت هیچ حرفی نزن  فقط گوش بکن به من… …  !! ♪♪
تویی و روزای خوبت  منم و این همه قرص …  !! ♪♪
آهای بی معرفت  رو تو قسم میخوردم… …  !! ♪♪

شعر : مجید خراطها
آهای بی معرفت!  ببین من از کی خوردم …  !! ♪♪
منی که روز و شب  اسم تورو میبردم …  !! ♪♪
آهای بی معرفت زدی به قلب سادم… …  !! ♪♪
آهای بی معرفت  همیشه پات وایسادم …  !! ♪♪
دیگه دیره نیا… نیا… زمین افتادم …  !! ♪♪

دانلود آهنگ بابک بهروز رنگ سال

تو خوشی کورت کرد  از منم دورت کرد …  !! ♪♪
تو که جای من نبودی  ببینی چی میکشم …  !! ♪♪
تو رو دروایسی نمون  نمیخوای وایسی نمون …  !! ♪♪
من نمیخوام  نفر دورم زندگیت بشم …  !! ♪♪
آهای بی معرفت رو تو  قسم میخوردم… …  !! ♪♪

ملودی و تنظیم قطعه : حمید احدی
آهای بی معرفت  ببین من از کی خوردم …  !! ♪♪
منی که روز و شب  اسم تورو میبردم …  !! ♪♪
آهای  بی معرفت زدی به قلب سادم… …  !! ♪♪
آهای بی معرفت  همیشه پات وایسادم …  !! ♪♪
دیگه دیره نیا… نیا…  زمین افتادم …  !! ♪♪
‍ یک عمر که در  عشق تو جنگید دلم …  !! ♪♪
غمهای فراوان به جهان دید دلم …  !! ♪♪
در کنج قفس ماندم  و درمانده شدم …  !! ♪♪
از غصه ی  هجران تو پوسید دلم …  !! ♪♪
من ماندم و دیوان  پر از مرثیه ها …  !! ♪♪
هر روز از این  مرثیه پیچید دلم …  !! ♪♪
وقتی که نبودی دل  من شاد نبود …  !! ♪♪
یک لحظه به  دور از تو نخندید دلم …  !! ♪♪
از عشق چه بسیار  دلازرده شدم …  !! ♪♪
معنای خوشی  را که نفهمید دلم …  !! ♪♪
ای کاش که بودی به  کنارم گل من …  !! ♪♪
تا بوسه ز لبهای  تو میچید دلم …  !! ♪♪

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙✍ دش موزیک✌˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

شما اینجا هستید :

دش موزیک . مجید خراطها  . آهای بی معرفت

2.9 / 5 ( 11 امتیاز )

Download New Music BY : Majid Kharatha | Ahay Bi Marefat With Text And 2 Quality 320 And 128 On Mu-sic.ir

 

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

اطلاعات آهنگ منتشر شده
نام خواننده مجید خراطها
نام اثر آهای بی معرفت
آهنگ ساز حمید احدی
مدت زمان 3.25
موضوع دانلود تک آهنگ
  • masood abol

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی