موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

تریبال مداحی احلی من‌العسل محمود کریمی

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ب.ظ

تریبال مداحی احلی من‌العسل محمود کریمی

در تریبال مداحی احلی من‌العسل محمود کریمی شما همراهان همیشگی دش موزیک می توانید مداحی جدید محمود کریمی به نام احلی من العسل را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

تریبال مداحی احلی من‌العسل محمود کریمی

السلام علیک یا اباعبدالله :
دیباچه عشق و عاشقی باز شود …  !! ♪♪
دلها همه آماده  پرواز شود …  !! ♪♪
با بوی محرم الحرام تو حسین …  !! ♪♪
ایام عزا و غصه آغاز شود …  !! ♪♪

*آغاز محرم حسینی را خدمت همه جانسوختگان آن حضرت و خاندانش تسلیت عرض میکنم.

احلی من‌العسل یا  حسین یا حسین حسین …  !! ♪♪
در راه تو شهادت است احلی من‌العسل  احلی من‌العسل …  !! ♪♪
طعمی  که بر کامم نشست احلی من‌العسل …  !! ♪♪
نایب سردار جمل احلی من‌العسل …  !! ♪♪
حی علی خیرالعمل احلی  من‌العسل …  !! ♪♪
شاه  بی لشکرم قاسم فدای تو …  !! ♪♪
در کام قاسم است مُردن برای تو …  !! ♪♪
احلی من‌العسل احلی  من‌العسل احلی من‌العسل …  !! ♪♪
این درد استخوان من احلی من‌العسل  احلی من‌العسل …  !! ♪♪
این جسم  نیمه جان من احلی من‌العسل احلی من‌العسل …  !! ♪♪
یا حسین یا حسین احلی من  العسل حسین …  !! ♪♪
این زخم های بی عدد احلی من‌العسل …  !! ♪♪
جانم که بر لب  می آید احلی من‌العسل …  !! ♪♪
این زخم های بی عدد احلی من‌العسل …  !! ♪♪
جانم که بر لب می آید  احلی من‌العسل …  !! ♪♪

در راه عاشقی تکه  تکه شدن پیش پای عمو بر خاک پر زدن …  !! ♪♪
احلی من‌العسل احلی من‌العسل …  !! ♪♪
این قد کشیدنم عمو احلی  من‌العسل احلی من‌العسل …  !! ♪♪
در خون غلطیدنم عمو احلی من‌العسل  احلی من‌العسل …  !! ♪♪
این بغض مانده  در گلو احلی من‌العسل احلی من‌العسل …  !! ♪♪
با مرگ گشتن روبرو احلی  من‌العسل …  !! ♪♪
این پیکر خزان این باغ  یاسمن اشک چشم منو خون لبهای تو …  !! ♪♪
یا حسین یا حسین احلی من‌العسل …  !! ♪♪
یا من عینی الیک یا ثارالله یابن  الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر …  !! ♪♪
یا من قلبی لدیک یا ثارالله یابن الحیدر یابن  الحیدر یابن الحیدر …  !! ♪♪
یا امین الله یابن  الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر …  !! ♪♪
یا ثارالله یابن الحیدر یابن الحیدر  یابن الحیدر …  !! ♪♪
ابی عبدالله یابن  الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر …  !! ♪♪
لافتی الا علی لا سیف  الا ذوالفقار …  !! ♪♪

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙✍ دش موزیک✌˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

همچنین ببینید :

 

 

Download New Music BY :Ahli Men Asal With Text And 2 Quality 320 And 128 On Mu-sic.ir

 

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

اطلاعات آهنگ منتشر شده
نام خواننده محمود کریمی
نام اثر احل من العسل
آهنگ ساز شور
مدت زمان 3.25
موضوع دانلود تک آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی