موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

آلبوم آهنگ عاشقانه برای عشقم جدید مثل اول

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۱ ب.ظ

 

آلبوم آهنگ عاشقانه برای عشقم جدید مثل اول

من هنوزم دوسش دارم…  !! ♪♪
شاید نه مثه اول
ولی اگه بازم ببینمش حالم عوض میشه
دلم تنگ شده براش
برای بغلش،خنده های قشنگش…  !! ♪♪
شب بخیرهاش،دلشوره هایی که همیشه براش داشتم
دلم تنگ شده برا طعم لباش
برا اینکه تو بغلم بخوابه و نگاش کنم…  !! ♪♪
برا اینکه دوباره پسوند «ی» مالکیت بذاره آخر اسمم و صدام بزنه و من هر روز بیشتر عاشقش بشم…  !! ♪♪
ولی یه روز از خواب پاشدم دیدم نگفته صبح بخیر دنبالش گشتم
نبودفهمیدم رفته دیگه نیست
راستی چجوری بدون من زندگی میکنه؟
آخه یادمه میگفت : فلانی یه دنیا و یه تو…  !! ♪♪
خلاصه که آهای اون تیکه ای که از قلبم جدا شدی…  !! ♪♪
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را…

می نویسم عاشقانه برای عشقم:

نمیخواهد لبخند های زیبایت را پنهان کنی ، موهایت همه چیز را لو میدهد…  !! ♪♪

https://musica.asia/%d8%a2%d9%84%d8%a8%d9%88%d9%85-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%b4%d9%82%d9%85-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ab%d9%84-%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی