موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ مهراب گرگ پدر ۲

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۵۸ ب.ظ

دانلود آهنگ مهراب گرگ پدر ۲

 

تکلیف ما برای خودمون معلومه ٠ برای اونم باید معلوم شه ٠ چی داری میگی … !!
بگو میخوای منو میخوامت بگو دوسم داری دوست دارم ٠ بگو عاشقتمی عاشقتم … !!
بگو دیوونمی ٠ دیوونتم بگو میمیری برات میمیرم برات داد بزن خرتم سگتم اح … !!
منی که از بی آبرویی یه گرگ به در دلم شکست با اینکه ٠ نیستی تو پیشم حواسم از دور بهت هست … !!
هنوزم به یاد ٠ تو شبارو من خواب ندارم بیا برگرد که هنوز به یاد تو من بیتابم … !!
آغلاددی منی دنیام داغیلار ٠ گورورم من سنی … !!
دور گل ٠ یانیما گل اخی نخد سویردیم من سنی … !!
دور گل یانیما بو اوتا سالما سن منیم ٠ جانیما آغلادما منی … !!
عاشق اولاسا ٠ ن نجه وورولدوم سنین او گوزلرونه … !!
آخیر گولورم اوریی یانار منیم ٠ او سورزلرمه … !!
وفاسیز یاریم ٠ نجه تک قالیم … !!
همه چی ولی مادرم ٠ سر زا رفت هر چیزی که میخواستم یه روز یه جوری ب*ا رفت … !!
من هیچوقت نگفتم ٠ که سهمی از تو دارم دیگه نیستی ولی ٠ روراست میگم واست بیقرارم … !!
حیف اون همه ثانیه هایی ٠ که بهت فکر میکردم … !!
لامصب تو چی ٠ بودی من چی فکر میکردم … !!
باعث و بانی این خونه بدون ٠ سقفی برداشت آخر با یکی دیگه رفتی … !!
فیلمنامه ٠ مهم نبود نویسنده عوض شد … !!
به جا علف های هرز زندگیم هرس شد … !!
یه عمری با هم نوشتیم که ٠ برسه آخر قصه … !!
گفتم قرار ٠ نبود بری گفتی داستان عوض شد … !!

    • masood abol

    دانلود آهنگ جدید

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی