موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود ریمیکس شاد تریبال عارف کی بهتر از تو

 

کی بهتر از تو که بهترینی * تو ماه زیبای روی زمینی … !!
تو قلب من باش که تا که بفهمی چه * دلبرانی به دل میشینی … !!
حتی بدی هات * بخشیدنی بود … !!
شرم تو * چشمات بوسیدنی بود … !!
همه حواست جامونده پیشم … !!
من به کم از تو راضی * نمیشم … !!
تو جای من * باش تا باورت شه … !!
دیوونه ی عشق تو * هستی یا من … !!
تو چشم من باش تا که ببینی … !!
که چشمای * تو چه کرده با من … !!
بدرقه کردم تنهاییامو * پسیشنمیده … !!
شاید دعامو * کجا منو این روی ماه تو … !!
کجا لبای بوسه های تو … !!
کی بهتر از تو که بهترینی * تو باغ زیبای روی زمینی … !!
تو قلب من باش * که تا که بفهمی چه دلبرانی به دل میشینی … !!
حتی بدی هات بخشیدنی بود … !!
شرم تو چشمات * بوسیدنی بود … !!

    • masood abol

    دانلود آهنگ جدید

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی