موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ سیامک خرمیان عاشق شدم

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ق.ظ

 

در دانلود آهنگ سیامک خرمیان عاشق شدم شما عزیزان می توانید آهنگ جدید سیامک خرمیان عاشق شدم با دو کیفیت عالی دانلود کنید.

 

دانلود آهنگ سیامک خرمیان عاشق شدم

این حسی که ٠  بهت بود از اول…  !!

انقدر نابه منو دیوونم کرد…  !!

با من باشی  ٠ جهانم آرومه…  !!

ناراحت باشی چشمام بارونه…  !!

دنیام که درگیرته فکرم  ٠ همش پیشته…  !!

عاشق شدم ٠  با تو من ای یار وقتی دلت پیشمه…  !!

قلبم قشنگ میزنه تا آخرش  ٠ با توام ای یار…  !!

زیبا دل میبری تنها…  !!

یک لحظه ٠  نمیتونه دلم سرکنه بی تو…  !!

قلبم میدونه که هستی تو ٠  هستیو تا…  !!

آخرشم داری هوامو…  !!

دنیام که  ٠ درگیرته فکرم همش پیشته…  !!

عاشق شدم با تو من ای  ٠ یار وقتی دلت پیشمه…  !!

قلبم ٠  قشنگ میزنه تا آخرش با توام ای یار…  !!

موزیکا - دانلود آهنگ جدید

زیبا دل میبری تنها…  !!

یک لحظه نمیتونه دلم  ٠ سرکنه بی تو…  !!

قلبم میدونه  ٠ که هستی تو هستیو تا…  !!

آخرشم داری هوامو…  !!

دنیام که درگیرته فکرم ٠  همش پیشته…  !!

عاشق شدم با تو من ای یار وقتی ٠  دلت پیشمه…  !!

قلبم قشنگ ٠  میزنه تا آخرش با توام ای یار…  !!

دنیام که درگیرته فکرم همش ٠  پیشته…  !!

عاشق شدم  ٠ با تو من ای یار وقتی دلت پیشمه…  !!

قلبم قشنگ میزنه تا آخرش با ٠  توام ای یا

 

دانلود آهنگ سیامک خرمیان عاشق شدم

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی