موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ بهروز تقدیسی دلدار

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ق.ظ

همراه شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ بهروز تقدیسی دلدار شما عزیزان می توانید آهنگ جدید بهروز تقدیسی به نام اهنگ آرام آرام نشستی تو قلبم هی توبه شکستم را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود آهنگ بهروز تقدیسی دلدار

لبخند بزن دیوانه جان ٠ با تو من در تب و تابم … !!
درگیر عشق تو شدم انگاری ٠ که توی خوابم … !!
دنیا آمد زده ٠ آتش به دل و جانم مستم … !!
مست چشمان تو تابانم ٠ من گرفتار تو … !!
دلبر نابم از دوری ٠ تو خیلی بی تابم … !!

 

ترانه و موزیک : سعید علیخانی
آرام آرام نشستی تو قلبم هی ٠ توبه شکستم به تو من دل بستم … !!
بیزارم از اینکه تو نباشی جلوم تو چشمام از همه ٠ چی خستم … !!
آرام آرام نشستی تو قلبم هی ٠ توبه شکستم به تو من دل بستم … !!
بیزارم از اینکه تو نباشی جلوم تو چشمام از همه ٠ چی خستم … !!

دانلود آهنگ بهروز تقدیسی دلدار

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی