موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ق.ظ

همراه شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر شما عزیزان می توانید آهنگ جدید مجتبی عرشیان فر به نام اهنگ همه ی دار و ندارم مادر من کسی جز تو ندارم مادر را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر

دروغه هر عشقی ٠ به جز عشق خودت مادر …  !!
دلم ‌میخواد بگردم هر لحظه دورت، ٠ مادر …  !!
دلم ‌میخواد بگردم، ٠ هر‌ لحظه دورت مادر …  !!
واسه اینکه راحت بخوابم ٠ حتی یه پلکم نزدی …  !!
جواب بدی هامو ٠ با خوبی دادی نه بدی …  !!
همیشه تو قلبمی ٠ دوستت دارم تنها عشق ابدی …  !!
همه ی دار و ندارم مادر ٠ من کسی جز تو ندارم مادر …  !!

دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی