موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ ورزشی شاد با کلام ایرانی کولاک

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳ ق.ظ

همراه شما ورزشکاران عزیز هستیم با دانلود آهنگ ورزشی شاد با کلام ایرانی کولاک یک ریمیکس سراسر شاد از آهنگ های ایرانی به مدت 25 دقیقه با دو کیفیت عالی دانلود کنید.

 

دانلود آهنگ ورزشی شاد با کلام ایرانی کولاک

وقتی که ٠ کوه غصه دلت جا نمی شود … !!
از جمع کم کنند که منها ٠ نمی شود … !!
هر قدر ٠ خاطرات ورق می خورند باز … !!
یعنی بیا که بی تو دلم وا ٠ نمی شود … !!
رفتی ٠ و داغ هجر تو تنها به دوش من … !!
آخر!صدای دست که تنها ٠ نمی شود … !!

 

دانلود آهنگ ورزشی ایروبیک

با التماس ٠ چشم بگویم دوباره ات … !!
“برگرد نازنین من” آیا ٠ نمی شود … !!
آهو و ماه ٠ وگیسوی یاس و پرنده ها … !!
جمع اند ولی بی تو “تماشا ٠ “نمی شود … !!
زندانی ٠ نگاه خمارم که سالهاست … !!
آزادی ام به دست تو امضا ٠ نمی شود … !!
تشنه ٠ هستم من زدستت آب می خواهد دلم … !!
پاره عکسی زیر پایم قاب ٠ می خواهد دلم … !!

دانلود آهنگ ورزشی شاد با کلام ایرانی کولاک

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی