موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود اهنگ شهاب مظفری بیچاره مادرم

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ق.ظ

 

همراه شما هستیم ♫ با دانلود اهنگ شهاب مظفری بیچاره مادرم شما عزیزان می توانید آهنگ جدید شهاب مظفری به نام اهنگ را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود اهنگ شهاب مظفری بیچاره مادرم

من برم هیشکی تنها نمیشه ●  بغضی ابری برام وا نمیشه …  !!
طفلکی مادرم بعد ●  من حتما افسرده میشه …  !!
کاش میشد اینو لااقل بدونی موندم ●  اینجا که تنها نمونی …  !!
عاشقم واقعا نه از ●  این عشقای یک قرونی …  !!
زندگی عین دریای بی آب من همش راه میرم بی تو تو خواب …  !!
مثل یک کوری ام که عصاشو داده ●  به دست یک کرم شب تاب …  !!
آخه تو چی  ● میدونی ازم که رو تنم جای چنگال گرگه …  !!
پا گذاشتم رو قلبم که له شم ●  ما کوچکا خدامون بزرگه …  !!
من برم  ● هیشکی تنها نمیشه بغضی ابری برام وا نمیشه …  !!
طفلکی مادرم بعد من …

دانلود اهنگ شهاب مظفری بیچاره مادرم

    • masood abol

    دانلود آهنگ جدید

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی