موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

دانلود آهنگ بانو دوباره به خواب من بیا

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱ ب.ظ

بانو! دوباره به دنیای ِ خوابِ من بیا…  !!
تکرارِ عاشقانه های من ●  نابِ من بیا …  !!
هرچند غم گرفته ●  سراسر جهان ِ ما…  !!
رحمی کن و دوباره بهر ●  جوابِ من بیا…  !!
بانوی ِمهر! بی حضور ِ تو ●  در جمع ِ دوستان…  !!

دانلود آهنگ یکسر غریب و بی نوا ●  شعرِ ناب من بیا …  !!

تب کرده این غزل ●  زِ غمِ دوری ات، عزیز! …  !!
بهر شفایِ دلِ ماهتابِ من بیا …  !!
غم شد تمامِ شعرم  ● و بر گونه ام چکید …  !!
بانو ●  تو محضِ گوهرِ شب تابِ  ● من بیا…  !!

  • masood abol

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی