موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

هم اکنون با شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ با هر نگاهت قلبم من پر میشه از آرامش شما عزیزان می توانید آهنگ جدید علی جهانیان به نام اهنگ با این همه بدی چرا بازم دلم میخواد تورو را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

دانلود آهنگ با هر نگاهت قلبم من پر میشه از آرامش

با این همه بدی ●  چرا بازم دلم میخواد تورو …  !!
میتونی تو جمله هام ●  واضح ببینی حسمو …  !!
اینکه چقدر با ارزشی ●  معلومه توی هر نگام …  !!
باعث شدی با بودنت ●  جز عشقِ تو چیزی نخوام …  !!
حدست درسته ●  من فقط درگیر با تو بودنم …  !!
همیشه توی فکرمی ●  تو فکر تو تنها منم …  !!
با هر نگاهت قلب من پر میشه از آرامشو …  !!
با من بمونو بعد از این ●  از یاد نبر این خواهشو …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ با هر نگاهت قلبم من پر میشه از آرامش

با این همه بدی ●  چرا بازم دلم میخواد تورو …  !!
میتونی تو جمله هام ●  واضح ببینی حسمو …  !!
با این همه دیوونگیت ●  هستی تو تو قلب خودم …  !!
با من چیکار کردی که من ●  اینحوری عاشقت شدم …  !!
بیا و تکیه کن به من ●  اون وقت ببین چه حالیم …  !!
فقط تو باشی کافیه ●  از آدما فراریم …  !!
با هر نگاهت قلب من پر میشه از آرامشو …  !!
با من بمونو بعد از این ●  از یاد نبر این خواهشو …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

دانلود آهنگ با هر نگاهت قلبم من پر میشه از آرامش

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی