موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

موزیک آلن

موزیک های جدید و تازه منتشر شده ایانی و خارجی

در این سایت جدیدترین آهنگ ایرانی و خارجی روز را مشاهده خواهید کرد

پیوندها

مدل یقه لباس مجلسی لمه شیک 1402

شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۷ ب.ظ

مدل لباس یقه لمه مجلسی یک نوع لباس مجلسی است که دارای یقه‌ای با لمه است. این نوع یقه به صورت پرفراژ شده و با جزئیات زیبا طراحی شده است. این مدل لباس معمولاً در رویدادهای خاص و مجلسی مانند عروسی، مراسم های رسمی و جشن های شبانه استفاده می شود. این نوع لباس به دلیل ظاهر شکیل و الگو بندی منحصر به فرد گزینه ایده آل برای تأثیرگذاران و علاقمندان به فشن است.

53 مدل یقه لباس مجلسی لمه شیک 1402

پ

 

مدل لباس یقه لمه مجلسی یکی از مدل‌های پرطرفدار و محبوب در دنیای مد است. این نوع لباس با یقه‌ای که به شکل لمه طراحی شده است، ظاهری شیک و اصیل به برنده می‌دهد.

53 مدل یقه لباس مجلسی لمه شیک 1402

تاریخچه این مدل لباس به قرون وسطایی بازمی‌گردد، زمانی که این نوع یقه در لباس‌های مجلسی بسیار رایج بود. در آن زمان، چنین لباس‌هایی توسط اشراف و نجابت پوشیده می‌شدند و نشانگر قدرت و جاذبگی اجتماعی بودند.

اما در دوران حاضر، مدل لباس یقه لمه مجلسی همچنان جزء ترندهای روز است. طراحان معروف به صورت دوره‌ای این نوع یدک را با الگوبرداری از سال های قدیمی تغییر شکل دادند و به شکل های جدیدی عرضه کردند. این لباس‌ها معمولاً از پارچه‌های با کیفیت و طرح‌های متنوع ساخته می‌شوند و به صورت خاص در مجالس رسمی و مهمانی‌های شبانه استفاده می‌شوند.

پیشنهادی:  37 مدل لباس مجلسی برای خواهر داماد

بنابراین، تاریخچه مدل لباس یقه لمه مجلسی به قرون وسطایی برمی‌گردد و همچنان در دوران حاضر نقش مهمی در صنعت مد دارد.

مدل‌های لباس یقه لمه مجلسی

1. لباس یقه لمه با طرح‌های گل و برگ
2. لباس یقه لمه با طرح‌های هندسی
3. لباس یقه لمه با طرح‌های جغد و پرنده
4. لباس یقه لمه با طرح‌های جواهرات و سنگ‌های قیمتی
5. لباس یقه لمه با طرح‌های پلاکارد و بروشور
6. لباس یقه لمه با طرح‌ های روزنامۀ قدیم

استایل و رنگ بندی مناسب برای مدل لباس یقه لمه مجلسی به سلیقه شخص و نوع رویدادی که قرار است در آن استفاده شود، بستگی دارد. اما در کل، معمولاً رنگ‌های تیره و جذاب مانند سیاه، نیرو، بورگوندی، آبی نفتی و سبز تیره برای این نوع لباس مناسب هستند. همچنین، استفاده از جزئیات مانند دست‌کشیدگی‌ها، جواهرات و چرم در طرح لباس یقه لمه مجلسی نظرات خوبی به همراه خواهد داشت.

مدل لباس یقه لمه یک نوع طراحی یقه در لباس‌ها است که به صورت تاشده و برگشت داده شده است. در این مدل، یقه به صورت منحنی و باز به سمت پشت سر قرار می‌گیرد و از جلو به شکل لمس مانند نمایان می‌شود. این نوع یقه برای لباس‌های فرمال و غیرفرمال استفاده می‌شود و به آن‌ها ظاهری شیک و الگانت می‌بخشد.

مدل لباس یقه لمه یا “Peter Pan collar” نامیده می‌شود. این نوع یقه به شکل دایره‌ای و کوچک است و به طور معمول در بالای یقه پیراهن، بلوز، سوئیت‌شرت و لباس‌های دیگر قرار می‌گیرد.

 

مدل یقه لباس مجلسی لمه شیک 1402

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی